Sunday, April 13, 2008

Fool's Gold


Am fost si eu la Fool's Gold fara sa am pretentii de a vedea ceva deosebit..si se pare ca asa a si fost.Pacat, caci premisele erau bune,2 actori tineri si simpatici intru-un decor de vis,un Donald Suterland inca in forma si un regizor pe nume Andy Tennant care ne-a servit comedii ca Hitch, Ever After etc.

Pacat ca scenariul este cam lalait si filmul devine trenant pe la jumatatea lui insa daca aveti chef de un film usurel de weekwend fara pretenii poate fi alegerea potrivita.Bonus pentru fete:Matthew McConaughey la bustul gol cam pe toata durata filmului.Bonus pentru baieti:Vespa-ul rosu din '60.

1 comment:

Andra said...

Mie mi s-a parut atat de prost filmul incat n-am apucat sa-i vad finalul (care era foarte previzibil, ce-i drept). Vorba ta, noroc de "Matthew McConaughey la bustul gol"!